Описание
Организацията и управлението на проекта ще бъде реализирано от екип, състоящ се от: ръководител проект, координатор, финансов експерт, технически експерт и юрист.
Всички експерти са служители в общинска администрация Пловдив. Екипът ще отговаря за цялостното изпълнение на проекта, разходването на средствата, комуникацията с всички заинтересовани страни, включително Норвежкия партньор и ПО.
Дейността ще осигури:
- точно определяне на времето и ресурсите за отделните задачи;
- пълноценно и ефективно изпълнение на дейностите;
- -възможност за контрол върху качеството и предприемане на мерки в случай на отклонения;
- механизъм за управление на рисковете по време на изпълнението.
Отговорностите на членовете на екипа са съобразени със спецификата на интервенцията и съответната им позиция в екипа и ще залегнат в длъжностните характеристики/договорите за съответните позиции. Ефективното управление и контрол на дейностите ще се гарантира от екипа, като екипната работа се базира на правилно подбрани експерти, с ясно дефинирани задачи. Регулярно ще бъдат провеждани срещи за анализиране напредъка, проблеми и предстоящи задачи. За осъществяване на мониторинг и контрол върху изпълнението на договорите с външни изпълнители, екипът ще извършва проверки за тяхното спазване. При документални проверки ще проверява коректността на издадените документи. Ще бъдат провеждани периодични срещи и с изпълнителите, за обсъждане на дейности, срокове и евентуални трудности. Ще бъде приложена и система за осъществяване на вътрешен мониторинг на напредъка по изпълнението на проекта, като ще се следи:
- Дали се спазват изискванията на ДБФП.
- До каква степен постигнатите резултати отговарят на заложените.
- Налице ли са отклонения от времевия график и какви мерки са предприети.
- Възникнали ли са трудности.
- Дали направените разходи отговарят на предвидените в бюджета и дали са спазени принципите за прозрачност, целесъобразност и законосъобразност при извършване.